TIPY A ZAJÍMAVOSTI

XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako nového globálního brand ambasadora

Společnost XTB, globální fintech nabízející online platformu pro investování a mobilní aplikaci, oznámila nového globálního ambasadora značky – bude jím fotbalová ikona Zlatan Ibrahimović.

Legendární hráč se představí v dosud největší marketingové kampani XTB propagující širokou škálu investičních řešení na 14 trzích po celém světě včetně Česka.

Zlatana Imbrahimoviće není třeba představovat.

Je obecně považován za jednoho z nejlepších fotbalových útočníků světa, známého a respektovaného pro svou jedinečnou techniku a akrobatické voleje.

Za touto strhující osobností se skrývá jeden z nejlepších hráčů všech dob – fotbalová ikona, která vstřelila víc než 570 gólů a zajistila 14 mistrovských titulů ve čtyřech zemích.

Jeho profily na sociálních sítích v současnosti sleduje více než 120 milionů lidí z celého světa.

Úspěch ve sportu i v investování závisí na sebedůvěře, disciplíně a nezlomném odhodlání, proto jsem se rozhodl spojit se s týmem XTB,“ řekl Zlatan Ibrahimović.

Spolupráce se Zlatanem Ibrahimovićem je přirozeným rozšířením marketingové strategie XTB, která propojuje svět profesionálních sportovců s oblastí investování a financí.

Zlatanovo charisma, disciplína a energie se dokonale shodují s podstatou XTB a já jsem nesmírně nadšený, že je naším globálním brand ambasadorem,“ řekl Omar Arnout, generální ředitel XTB. „Zlatan se stal jedním z nejlepších fotbalových hráčů na světě díky tvrdé práci a oddanosti, což je podobná cesta, jakou jsme si v posledních dvaceti letech prošli my. Z tohoto partnerství jsme opravdu nadšení a jsme si jisti, že nám pomůže pozvednout značku na zcela jinou úroveň,“ dodal Arnout.

Nový brand ambasador bude debutovat v dosud největší marketingové kampani společnosti, která propaguje širokou škálu investičních produktů nabízených na online platformě a v mobilní aplikaci XTB.

Kampaň představí nový positioning „Kde vaše peníze pracují“, který má odlišit nabídku XTB od konkurence a ukázat zaměření společnosti na jednotlivce hledající způsob, jak své peníze efektivně využít, ať už aktivně, nebo pasivně.

Multikanálová kampaň se Zlatanem Ibrahimovićem bude v Česku spuštěna v televizním vysílání, outdoorových reklamách, online prostoru a v menší míře i v tištěných médiích a rozhlase. Kromě ČR současně poběží na 13 dalších trzích po celém světě skrze obdobné kanály včetně VOD platforem a televizního vysílání v Polsku, na Slovensku, v Rumunsku a Portugalsku,“ dodal Michael Kopta, marketingový ředitel XTB pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

 

Redakce

Nejnovější články

Nejlepší bonusy za založení účtu [květen 2025]

Podívejte se na přehled nejlepších možností, kde získáte bonus za založení účtu. Bonus získáte jak…

6 hodin před

Bonus za registraci 60 až 125000 Kč [PŘEHLED 2025]

Zde naleznete seznam webů, které vám poskytnou bonus za registraci. Bonus získáte např. u českých…

11 hodin před

Akciové trhy v útlumu, komodity v akci: Co sledovat v roce 2025

Světové finanční trhy letos zažívají období zvýšené nervozity a nestability. Zatímco akciové trhy se potýkají…

1 dnem před

Nejistota žene zlato vzhůru: Kompletní analýza pro investory

Ještě před několika lety by málokdo očekával, že cena zlata překoná hranici 3 500 USD…

6 dny před

Výsledková sezóna pod tlakem: Rekordy, rizika a nejistota

Letošní první čtvrtletí bezpochyby přineslo na trzích neobvyklé vzrušení. Zatímco v uplynulých letech investoři většinou…

1 týdnem před

Jak investovat v době nejistoty?

Poslední měsíc byl na finančních trzích pro obchodníky i investory velmi divoký. Všechny hlavní třídy…

2 týdny před